Anda Pengunjung Ke :

Saturday 23 May 2020

Kurniaan Kad Raya Eksklusif Istana Negara.

Bersempena sambutan 1 Syawal 1441 Hijrah, Warisan Raja & Permaisuri Melayu ingin membawakan kad raya kurniaan KeBawah Duli Yang Maha Mulia Seri Paduka Baginda Yang Di-Pertuan Agong Al-Sultan Abdullah dan KeBawah Duli Yang Maha Mulia Seri Paduka Baginda Raja Permaisuri Agong Tunku Hajah Azizah. Kad Raya Istana Negara pada tahun ini agak berlainan daripada tahun-tahun yang sebelumnya. Hal ini adalah kerana kad raya pada tahun ini berbentuk seakan-akan "frame" gambar yang tebal, tidak seperti kad raya biasa yang diperbuat daripada kad yang keras. Kad raya eksklusif ini dimuatkan di dalam kotak yang mempunyai logo peribadi Seri Paduka Baginda Yang Di-Pertuan Agong. Kelainan pada kad raya Istana Negara pada tahun ini pasti hasil idea kreatif Seri Paduka Baginda Raja Permaisuri Agong Tunku Hajah Azizah. Warisan Raja & Permaisuri Melayu menjunjung kasih di atas kurniaan KDYMM Seri Paduka Tuanku berdua. Daulat Tuanku.

Kotak yang mempunyai lambang Seri Paduka Baginda Yang Di-Pertuan Agong.

Bahagian hadapan kad raya yang mempunyai potret Seri Paduka Tuanku berdua semasa Istiadat Pertabalan beserta tandatangan Tuanku berdua.

Bahagian belakang kad raya.




19 comments:

  1. Selamat hari raya Aidilfitri maaf zahir dan batin

    ReplyDelete
  2. Selamat Hari Raya Tuanku serta keluarga

    ReplyDelete
  3. Rawatan pengasih ilmu putih jarak jauh/jarak dekat

    -tunang/kekasih berpaling hati
    -minyak pengasih
    -pelaris niaga
    -pelet
    -pemikat
    -buka aura
    -santau sum power
    -pelaris dalam galian
    -santau angin
    -santau tepuk bantal
    -santau patung
    -santau Siam
    -santau di Kedah
    -ilmu pengasih
    -ilmu penunduk
    -buka aura

    Insha allah semua masalah bole selesai berkat ridho dan izin maha kuasa amin...

    WhatsApp +62 822 4631 1483




    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum Saya bangga sangat2 menjadi kedah blh tlg cek saham sya tak sya nor azian binti haslan ank askar komando

    ReplyDelete
  5. Hye..penulis blog

    Tolong bg info di mrrazak567@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Hai saya nor azian bt haslan jadi kediaman tapi kali ni ic nor Azian binti haslan

    ReplyDelete
  7. Ic nama lama nor Azian Bt haslan lahir 611991 tapi sekarang nor Azian binti haslan saham ex tolong cek saham saya buat yang sekarang

    ReplyDelete
  8. Saya duduk ros merah 3/3 blok J 0401 tingkat atas sekali johor Bahru 81000 tlcek saham saya baru buat

    ReplyDelete
  9. Tlg cek atas nama palazie sebab saya isi kod saya tlg saya blh

    ReplyDelete
  10. Saya mahu tahu 611991 hari Jumaat saya mau adik saya senang dan mak saya palazie pon saya ic kod nombor 910106025154 ok

    ReplyDelete
  11. Itu kod nombor ic ok nama mak siti nor zureida bt said dulu sekarang nor Zuraida bt said nama ayah dia saaid

    ReplyDelete
  12. Knp blog ni dh lama tak update

    ReplyDelete
  13. Ampun kan kami. Maaf kan kami. Beri kami kepercayaan. Demi mencapai misi dan visi. Untuk a-agama bangsa dan negara. Alif lam mim. Kitab ku Al/Quran

    ReplyDelete
  14. Muhammad aqil safwan

    ReplyDelete
  15. Muhammad aqil safwan

    ReplyDelete
  16. aqilsafwan0702@gmail.com

    ReplyDelete
  17. 831209055334=1001

    ReplyDelete

Nuffnang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...